Wniosek o udzielenie zezwolenia na świadczenie usług w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Pasym
Podstawa prawna:
Art. 7 i 8 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289 z późn. zm.) oraz rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 14 marca 2012 roku w sprawie szczegółowego sposobu określania wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (Dz. U. z 2012 r., poz. 299).
Wymagane dokumenty
- Wniosek
Wniosek powinien zawierać:
- Dane przedsiębiorcy:
- imię i nazwisko lub nazwa przedsiębiorstwa:
- adres zamieszkania lub siedziba przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie:
- telefon:
- numer identyfikacji podatkowej (NIP):
- Przedmiot i obszar działalności:
3. Środki techniczne, jakimi dysponuje ubiegający się o zezwolenie naprowadzenie działalności objętej wnioskiem (wykaz sprzętu środków technicznych, oraz jako załącznik ksero dowodów rejestracyjnych)
4. Informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania przy świadczeniu usług w zakresie działalności objętej wnioskiem ( w tym zabiegi sanitarne i porządkowe związane ze świadczonymi usługami):
5. Proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane po zakończeniu działalności:
6. Termin podjęcia działalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jej prowadzenia:
7.Stacja zlewna, która będzie odbierać nieczystości ciekłe
(nazwa, adres)
Załączniki:
1. Dokument potwierdzający gotowość odbioru nieczystości ciekłych przez stację zlewną;
2. Aktualny (tj. wydany lub potwierdzony na 6 miesięcy przed złożeniem wniosku) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zgodnej z zakresem działalności objętej wnioskiem;
3. Dokument potwierdzający prawo do posiadanych środków transportu (kopie dowodów rejestracyjnych pojazdów) oraz kopie dokumentów
potwierdzających ważny przegląd techniczny, ubezpieczenie;
4. Potwierdzenie wniesienia opłaty skarbowej w wysokości 107,00 zł
5.Aktualne zaświadczenie lub oświadczenie o braku zaległości podatkowych i zaległości w płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące od daty złożenia wniosku). Oświadczenie składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań z obowiązkiem zawarcia w nim klauzuli następującej treści: „Jestem świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia”;
6.Dokument potwierdzający posiadanie bazy transportowej oraz dokument potwierdzający prawo własności do gruntu, na którym znajduje się baza transportowa.
Miejsce złożenia dokumentów:
Sekretariat Urzędu Miasta i Gminy w Pasymiu, ul. Rynek 8, 12-130 Pasym, pokój numer 15 lub u pracownika na stanowisku ds. gospodarka odpadami, pok. nr 14 (I piętro)
Termin i sposób załatwienia sprawy: 1 miesiąc (w przypadku spraw skomplikowanych - 2 miesiące).
Jednostka odpowiedzialna: Stanowisko pracy ds. gospodarka odpadami, pok. 14 (I piętro), tel. (89) 621 20 11 w. 35
Opłata -
17 zł- za dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa
Tryb odwoławczy: Od decyzji przysługuje prawo do wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Olsztynie za pośrednictwem Burmistrza Miasta Pasym, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Uwagi: Brak
Dokumenty do pobrania